קורס צלילה חופשית והפתעות…. בקניון הרדוד בשמורת ראש הניקרה

קובי,ממדוח ומחמוד הגיעו לקורס רגע לפני שנכנסה העונה הקשה של אוגוסט. שלושתם זאבי ים צפוניים ותיקים, שביקשו הדרכה באוריינטציה של דייג. העומק לא עניין אותם, רק תפקוד נכון ויעיל לצורך דייג וצילום. עבדנו בעומקים של עד 16 מ’, בשמורה, כשהמוני דגים

מקיפים אותנו במהלך האימונים. ממדוח שהגדיל לעשות והגיע לזמנים שהיו אפקטיביים וארוכים במיוחד, גילה באחד מהמסעות על הקרקעית קשת סלע יפה ומדהימה. מייד החלטתי לנצל את הקשת לאימוני שיפור סיגנון ואוריינטציה של השלושה, ואכן הניסיונות לצלילות חלקות דרך הקשת שיפרו מאוד את השליטה שלהם בשיווי המשקל בתנועה ובתנוחות גוף מורכבות, יכולות שיילוו אותם גם בעתיד וסיפקו גם צילומם שווים.
כשהחברה סיימו את ההכשרה נשאר עוד זמן, ולהם נישאר עוד כוח, לכן בחרתי לקחת אותם לקניון רדוד אך עשיר מאוד בדגים, שבו הם למדו את האופן הנכון לביצוע מארבים יעילים ואת המשחק עם הדגים. בצילום אפשר לראות את ממדוח מבצע מארב כששלושה אירדים שמנים צופים בנו ממרחק של 3-4 מטר. למחרת בערב, בסיום הקורס של שני חברה אחרים -מיכאל ועמוס מקיבוץ גזית, התאספו כל החמישה והצטרפו לתיאוריה של הדרכת הדייג – חמש שעות של מצגת ווידאו הסברים וסיפורים שמלמדים מהר מאוד את העבודה.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *